söndag 11 september 2011

Våningssäng

Ett par kvällar i rad har följande utspelats. Vi går och lägger oss. Doris kommer skuttandes, säger mip och krafsar på täcket. Hon kryper ner och gör det bekvämt för sig, mjölktrampar, spinner och snuttar. Yes hon är nästan vuxen. ;) En stund senare kommer Shadow upp i sängen. Hon vankar av och an på både mig och Tommy, mjölktrampar och gosar. Så tillslut finner hon sig till rätta PÅ Doris. Varpå lilla fröken vaknar till och tar sig upp. Tittar på Shadow och börjar mjölktrampa igen. Shadow blir oftast stel som en pinne och hoppar ner från sängen, men igår la hon sig på Tommys fötter.

2 kommentarer:

  1. Stackars intet ont anande Shadow :)))

    SvaraRadera
  2. Lite synd om Lappis också som får en fyrakiloskatt över sig. Fast man tycker ju att de borde vänja/lära sig... Vilket de kanske faktiskt gjort. Just nu har jag Shadow liggandes på min mage och Lappis på min axel! :-) JA, det är en prestation av mig att lyckas skriva det här. ;-)

    SvaraRadera