måndag 21 november 2011

Doris luktar chips

Ja nu ligger hon faktiskt i hög-risk-zoonen för ett nytt bad lill-fian. Igår köpte Tommy pringles som jag egentligen inte gillar men ville smaka ändå. Jag sitter i soffan med Doris i knät och är fantastiskt trött efter jobbet. På en millisekund har katten fått ner huvudet i röret. När hon tittar ut igen har hon salt och chips bitar på både öronen och i ögonbrynen. Hon ser jättekul ut om man ser henne efter 12 timmars arbetspass kan jag lova. Samtidigt är jag så tacksam över att hon inte fastnade i röret, men det hade de säkert tänkt på från pringles sida. ;) I natt har jag alltså sniffat sour creme & onion katt hela natten.

1 kommentar:

  1. Hoppsan! Jaa, missar är ju så härligt nyfikna. :) Tur att det inte blev ett pringlesrör på huvudet. Det är nog ännu värre än att vara tratt-katt. Kurr och burr.

    SvaraRadera